Boka Duvedshallen

Duvedshallen, som genomgick en omfattande renovering 2020, erbjuder en fullstor och modern idrottshall på 20x40 meter. Hallen är perfekt för ett brett utbud av sport- och kulturaktiviteter. Utrustad med nödvändiga redskap, rymliga omklädningsrum, dusch, samt bastu för både herrar och damer, erbjuder hallen en utmärkt miljö för träning och evenemang. För åskådare finns en mindre läktare med bra utsikt över aktiviteterna.

Duvedshallen är tillgänglig för uthyrning under vardagskvällar efter skoltid (kl. 16) och dagtid under helger samt lov, vilket gör den till ett idealiskt val för både lokala idrottsföreningar och privatpersoner som söker en mångsidig och välutrustad lokal för sina aktiviteter.

Aktiviteter för Bokning i Duvedshallen

Info om Duvedshallen:

• Storlek: Fullstor idrottshall (20x40 meter), anpassningsbar med 30/70 ridåvägg.

• Utrustning: Komplett med sportredskap, omklädningsrum, dusch och bastu. Dock finns det inte bollar, racket, innebandyklubbor etc

• Läktare: Plats för åskådare på en mindre läktare.

• Tillgänglighet: Öppen för uthyrning kvällstid på vardagar efter 16.00 och dagtid under helger och lov.

• Ljudanläggning: Modern och fullt utrustad för evenemang. Den är inte tillgänglig för allmänheten, det är endast skolan och föreningar som har tillgång

• Fotbollsplan: En 11-mannaplan med konstgräs finns direkt utanför.

Bokning och Användningsvillkor

Duvedshallen kan bokas här. Bokning kräver förhandsplanering och är inte möjlig under skoltid fram till kl. 16.00. Som hyresgäst är du ansvarig för att lämna hallen i gott skick efter användning. Se lediga tider på bokningssidan.

Pris: 380 kr/timmen

Notera att det inte finns utrustning som bollar, racket, innebandyklubbor etc. att hyra. Det får man ta med sig själv.

• Basket

• Volleyboll

• Motionsidrott

• Work-out

• Konferenser

• Utställningar

• Konserter

• Kultur- och teaterarrangemang mm.

• Handboll

• Fotboll