Boka & hyra släp

Hos Duveds Byförening kan medlemmar enkelt hyra släp för sina behov. Vårt släp är tillgängligt för uthyrning vid föreningshusets parkering och kan bokas för 3 timmar eller ett dygn åt gången. En smidig lösning för dig som behöver extra transportkapacitet till ett överkomligt pris och med enkel tillgång.

Info om att hyra & boka släp

• Användning: Endast för medlemmar i Duveds Byförening

• Uthyrningstid: 3 timmar eller 1 dygn

• Plats: Släpet finns vid Duveds föreningshus parkering

• Pris: 100 kr för 3 timmar och 300 kr per dygn

• Försäkring: Släppet är försäkrat, både mot stöld, brand och vagnsskada. Vid skada finns en självrisk på 1 500kr

• Regler: Vid skada ansvarar du för reparation

Bokning och Användningsvillkor

För att boka släpet klicka på knappen nedan. Bokningen ska ske i god tid och avbokningar måste göras senast dagen innan planerad användning. Vårt enkla bokningssystem säkerställer att du som medlem enkelt kan planera och använda släpet när du behöver det.

Släppet är försäkrat, både mot stöld, brand och vagnsskada. Vid skada finns en självrisk på 1 500kr som betalas av den som hyr.