Medlemsskap

Bli medlem i Duveds Byförening och gör en direkt skillnad i vår by! Ditt medlemskap bidrar till att stödja och utveckla Duved, samtidigt som du får möjlighet att vara en aktiv del i våra gemensamma beslut och projekt.

Genom att anmäla ditt intresse under olika projekt, delta som volontär vid evenemang eller vara med i styrelsen, får du chansen att påverka byns framtid. Vare sig det gäller att sponsra ett lokalt projekt eller att skicka in egna förslag, ger ditt engagemang som medlem Duved möjligheter att växa och blomstra.

Att vara medlem kostar 150 kr per år och familj, eller 100 kr som enskild medlem. Medlemmar som bor på postnummer 837 71 och 837 72 har rösträtt på årstämman, övriga har ej. Notera att e-serv sköter vår medlemsbokning vid swishbetalning.

Tillsammans skapar vi en stark och levande gemenskap i Duved!

Förmåner för medlemmar

Som medlem i Duveds Byförening får du tillgång till förmånliga priser när du hyr vårt föreningshus och har möjlighet att hyra en släpvagn. Dessutom får du delta i gemenskapen och aktiviteterna som bidrar till att göra Duved till en ännu bättre plats.

Allt detta för bara 150 kr per år och familj, eller 100 kr som enskild medlem. Identifiera er först med bankID, sedan registrera dig som medlem

Hyr släp →

Boka föreningshuset →

Boka duvedshallen →